понедельник, 9 марта 2015 г.

აღმზრდელობითი პროცესი -სადამრიგებლო პროგრამა

დ   ა  ხ  ა  ს  ი  ა  თ  ე  ბ ა
-----------კლასის მოსწავლე----------------------------
კლასის ხელმძღვანელი-----------------------------------
პედაგოგები-----------------------------------------------
ზოგადი დახასიათება: ა).ჯანმრთელობის მდგომარეობა. ბ).ურთიერთობა თანაკლასელებთან. გ)აქტივობა, ჩართულობა, ორგანიზებულობა. დ) სპეციფიკური უნარები.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ა) კითხვის ტექნიკა. ბ)კალიგრაფიული კულტურა. გ)ლექსიკური მარაგი. დ) მეტყველება. გ) წაკითხულის გაგება-გააზრება და აზრის გამოხატვის უნარი.
-------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
ა) ნუმერაცია. ბ) მათემატიკური ცნებები, ტერმინები, გააზრება და შესაბამისი მიქმედებები. გ) ზეპირი ანგარიში.დ) ამოცანებზე მუშაობის უნარი.
----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ა) პირადი ჰიგიენის და უსაფრთხოების წესების  დაცვა.ბ) გარესამყაროს შეცნობა. გ) ბუნების მოვლენებზე კონკრეტული წარმოდგენები და ეკოლოგიური პრობლემების ცოდნა. დ)მშობლიური ბუნების სიყვარული.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ა).ინტერესები, გატაცება. ბ)ესთეტიკური გემოვნება, ფერების აღქმა, სიფაქიზე.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
ჩთ(ჩათვლა)-----------------------------------------------
სასწავლო წელი------------------------------------------


Комментариев нет:

Отправить комментарий