თვითშეფასება და პროფესიული განვითარება

მეთოდი:“3.2.1.“
სამი--3 საკითხი, ყველაზე მნიშვნელოვანი საკითხი.
ორი--2 საკითხი, რომლის შესახებაც ვისურვებდი მეტი გამეგო.

ერთი--1 საკითხი, რომელსაც უახლოეს გაკვეთილზე დავნერგავდი. 






როფესიული განვითარების  ინდივიდუალური სამოქმედო
        გ              ე               გ             მ         ა
სახელი, გვარი:
სკოლა:

აქტივობის სახე
განმახორციელებელი
ორგანიზაცია
თემატიკა
ვადები, წელი
რესურსი
შენიშვნა
 1. ტრენინგი
მასწავლებლის სახლი
ქართული ენის სწავლება
2013-2014 5დღიანი, 5 საათი--1 დღე

ჯამში 25 საათი
1 კრედიტი
2. სემინარი, კონფერენცია
სსიპ-მპგეც
სერთიფიცირებულ მასწავლებელთა 1 კონფერენცია
ერთი დღე
მომხსენებელი /მონაწილე
1 კრედიტი, 0,5 კრედიტი
3.პრეზენტაციის მოწყობა
სკოლა
თავისუფალი
2013-2014 , 1-2 სემესტრი
მოსწავლეები, თვალსაჩინოება, ისტ-ის გამოყენება
სამი აქტივობა 1 კრედიტი
4 .საგნობრივ კათედრაზე აქტივობა 
სკოლა, ქართულის კათედრა
ქართულის სწავლების სიახლეები
2 013-2014 წ.წ.
კათედრის წევრი, მასწავლებლები
სამი აქტივობა
5. ინტეგრირებული  გაკვეთილი, დაგეგმვა, ჩატარება

სკოლა, ქართულის კათედრა
ისტორიული ძეგლები, ენის სტილისტიკა, მათემატიკური სიხშირე
1 სემესტრი
ქართულის, ისტორიის, ინგლისურის, ხელოვნებისა და მათემატიკის მასწავლებლები
სამი გაკვეთილი, 1 კრედიტი
6.საგანმანათლებლო პროექტი.
სკოლა
მუსიკა, ლიტერატურა, თეატრი
2013 წ.1 სემესტრი
ქართული ლიტერატურის მასწავლებლები
პროექტი--1 კრედიტი
7.პროფესიული  სტაჟირების გავლა
ქვეყნის შიგნით და ქვეყნის გარეთ
საგნობრივი გამოცდილების გაზიარება
2013-2014
       სტაჟიორი

25 საათი--1 კრედიტი
8. ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში
სკოლა
ელ.პორტფოლიოს შექმნა, ისტ-ის გამოყენება მოსწავლეებთან.
2013-2014წ.წ. 1-2 სემესტრი
2 კრედიტი

Комментариев нет:

Отправить комментарий