მეთოდი:“3.2.1.“
სამი--3 საკითხი,
ყველაზე მნიშვნელოვანი საკითხი.
ორი--2 საკითხი, რომლის შესახებაც ვისურვებდი მეტი გამეგო.
ერთი--1 საკითხი, რომელსაც უახლოეს გაკვეთილზე დავნერგავდი.
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო
გ ე გ მ ა
სახელი, გვარი:
სკოლა:
აქტივობის სახე
|
განმახორციელებელი
ორგანიზაცია
|
თემატიკა
|
ვადები, წელი
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
|||
1. ტრენინგი
|
მასწავლებლის სახლი
|
ქართული ენის სწავლება
|
2013-2014 5დღიანი, 5 საათი--1 დღე
|
ჯამში 25 საათი
1 კრედიტი
|
||||
2. სემინარი, კონფერენცია
|
სსიპ-მპგეც
|
სერთიფიცირებულ მასწავლებელთა 1 კონფერენცია
|
ერთი დღე
|
მომხსენებელი /მონაწილე
|
1 კრედიტი, 0,5 კრედიტი
|
|||
3.პრეზენტაციის მოწყობა
|
სკოლა
|
თავისუფალი
|
2013-2014 , 1-2 სემესტრი
|
მოსწავლეები, თვალსაჩინოება, ისტ-ის გამოყენება
|
სამი აქტივობა 1 კრედიტი
|
|||
4 .საგნობრივ კათედრაზე აქტივობა
|
სკოლა, ქართულის კათედრა
|
ქართულის სწავლების სიახლეები
|
2 013-2014 წ.წ.
|
კათედრის წევრი, მასწავლებლები
|
სამი აქტივობა
|
|||
5. ინტეგრირებული გაკვეთილი,
დაგეგმვა, ჩატარება
|
სკოლა, ქართულის კათედრა
|
ისტორიული ძეგლები, ენის სტილისტიკა, მათემატიკური სიხშირე
|
1 სემესტრი
|
ქართულის, ისტორიის, ინგლისურის, ხელოვნებისა და მათემატიკის მასწავლებლები
|
სამი გაკვეთილი, 1 კრედიტი
|
|||
6.საგანმანათლებლო პროექტი.
|
სკოლა
|
მუსიკა, ლიტერატურა, თეატრი
|
2013 წ.1 სემესტრი
|
ქართული ლიტერატურის მასწავლებლები
|
პროექტი--1 კრედიტი
|
|||
7.პროფესიული სტაჟირების გავლა
|
ქვეყნის შიგნით და ქვეყნის გარეთ
|
საგნობრივი გამოცდილების გაზიარება
|
2013-2014
სტაჟიორი
|
25 საათი--1 კრედიტი
|
||||
8. ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში
|
სკოლა
|
ელ.პორტფოლიოს შექმნა, ისტ-ის გამოყენება მოსწავლეებთან.
|
2013-2014წ.წ. 1-2 სემესტრი
|
2 კრედიტი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий