среда, 18 марта 2015 г.

ჩვენი უფლებები და ვალდებულებები

  ჩვენი  უფლებები  და  ვალდებულებები


1. სახლში გვევალება  საკუთარი ნივთების მოვლა ან უფროსების დახმარება სუფრის გაწყობაში;
2. სკოლაში გვევალება დროულად მისვლა, სწავლა, სასკოლო ზეიმში მონაწილეობის მიღება;
3.    ფეხბურთის თამაშისას გვევალება მეკარეობა (გუნდის წევრობა);
4.    ქუჩაში ვალდებულნი ვართ დავიცვათ წესები, გადავიდეთ მხოლოდ გადასასვლელზე ან ვისარგებლოთ მიწისქვეშა გადასასვლელით. ეს ჩვენი ვალდებულებაა, რადგან ჩვენ პასუხისმგებელნი ვართ საკუთარი თავის და სხვა ადამიანების წინაშე.





                      საკლასო  წესები
უფლებები
                     ვალდებულებები
·     მე მაქვს სწავლის უფლება;
·       მე მაქვს უფლება, რომ თანატოლები და უფროსები პატივისცემით მომექცნენ;
·     მე მაქვს უფლება მქონდეს წიგნები და სასკოლო ნივთები;
·      მე მაქვს უფლება გამოვთქვა ჩემი აზრი.
·     მე ვალდებული ვარ ვისწავლო გაკვეთილები;
·     მე ვალდებული ვარ დროულად მოვიდე სკოლაში და არ დავიგვიანო გაკვეთილებზე;
·    მე ვალდებული ვარ მოვუსმინო მას, ვინც მესაუბრება;
·     მე ვალდებული ვარ გავუფრთხილდე ჩემს საკლასო ნივთებს.
·    მე  ვალდებული ვარ პატივისცემით  მოვექცე თანატოლებსა  და უფროსებს.
ჩვენ  ა  გვაქვს  უფლება
·   ჩვენ  არ  გვაქვს   შეურაცხყოფა  მივაყენოთ  ერთმანეთს;
·   ჩვენ  არ  გვაქვს   უფლება  ფიზიკური  ზიანი  მივაყენოთ  ერთმანეთს;
·    ჩვენ  არ  გვაქვს  უფლება  დავაზიანოთ  სასკოლო  ნივთები.








##
შესასრულებელი   საკითხები
შესრულების
        დრო
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
 ჟურნალის  და სასკოლო  დოკუმენტაციის წარმოება
სექტემბერი,
მთელი წლის მანძილზე
 წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა                        
სექტემბერი
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
სექტემბრის ბოლოს
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე
სემესტრის
დასაწყისში
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე-
ბის ყოველდღიური  აღრიცხვა
მთელი წლის
მანძილზე
ინდივიდუალური შეხვედრები  მშობლებთან
მთელი წლის
მანძილზე
მხიარული სტარტები-მე-9 და მე-8 კლასს შორის
ოქტომბერი
ექსკურსია თელავის ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
ნოემბერი
საახალწლო ღონისძიება-ვიქტორინა
დეკემბერი
კლასის საათი სხვადასხვა თემაზე
მთელი წლის მანძილზე,კვირაში ერთხელ
კლასის საათი:
სემესტრის შედეგების განხილვა
იანვარი
„დედის დღისადმი“ მიძღვნილი ღონისძიება
მარტი
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ
ივნისი
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
ივნისი
ექსკურსია 
ივნისი



Комментариев нет:

Отправить комментарий