ჩვენი
უფლებები და ვალდებულებები
1.სახლში გვევალება საკუთარი ნივთების მოვლა ან უფროსების დახმარება სუფრის გაწყობაში;
2.სკოლაში გვევალება დროულად მისვლა, სწავლა, სასკოლო ზეიმში მონაწილეობის მიღება;
3. ფეხურთის თამაშისას გვევალება მეკარეობა (გუნდის წევრობა);
4. ქუჩაში ვალდებულნი ვართ დავიცვათ წესები, გადავიდეთ მხოლოდ გადასასვლელზე ან ვისარგებლოთ მიწისქვეშა გადასასვლელით. ეს ჩვენი ვალდებულებაა, რადგან ჩვენ პასუხისმგებელნი ვართ საკუთარი თავის და სხვა ადამიანების წინაშე.
საკლასო წესები
|
|
უფლებები
|
ვალდებულებები
|
·
მე მაქვს სწავლის უფლება;
·
მე მაქვს უფლება, რომ თანატოლები და უფროსები პატივისცემით მომექცნენ;
·
მე მაქვს უფლება მქონდეს წიგნები და სასკოლო ნივთები;
·
მე მაქვს უფლება გამოვთქვა ჩემი აზრი.
|
·
მე ვალდებული ვარ ვისწავლო გაკვეთილები;
·
მე ვალდებული ვარ დროულად მოვიდე სკოლაში და არ დავიგვიანო გაკვეთილებზე;
·
მე ვალდებული ვარ მოვუსმინო მას, ვინც მესაუბრება;
·
მე ვალდებული ვარ გავუფრთხილდე ჩემს საკლასო ნივთებს.
·
მე ვალდებული ვარ პატივისცემით მოვექცე თანატოლებსა და უფროსებს
|
აჩვენ არ გვაქვს უფლება
|
|
·
ჩვენ არ გვაქვს შეურაცხყოფა მივაყენოთ ერთმანეთს;
·
ჩვენ არ გვაქვს უფლება ფიზიკური ზიანი მივაყენოთ ერთმანეთს;
·
ჩვენ არ გვაქვს უფლება დავაზიანოთ სასკოლო ნივთები.
|
##
|
შესასრულებელი საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
ჟურნალის და სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება
|
სექტემბერი,
მთელი წლის მანძილზე
|
|
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
|
|
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
|
|
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე
|
სემესტრის
დასაწყისში
|
|
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე-
ბის ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
|
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
|
“მხიარული
სტარტები”-მე-9 და მე-8 კლასს შორის
|
ოქტომბერი
|
|
ექსკურსია თელავის ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
|
ნოემბერი
|
|
საახალწლო ღონისძიება-ვიქტორინა
|
დეკემბერი
|
|
კლასის საათი სხვადასხვა
თემაზე
|
მთელი წლის მანძილზე,კვირაში ერთხელ
|
|
კლასის საათი:
1 სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
|
|
„დედის დღისადმი“ მიძღვნილი ღონისძიება
|
მარტი
|
|
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ
|
ივნისი
|
|
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
|
ექსკურსია
|
ივნისი
|
დ ა ხ ა ს ი ა თ ე ბ ა
-----------კლასის მოსწავლე----------------------------
კლასის ხელმძვანელი-----------------------------------
პედაგოგები-----------------------------------------------
ზოგადი დახასიათება: ა).ჯანმრთელობის
მდგომარეობა. ბ).ურთიერთობა თანაკლასელებთან. გ)აქტივობა, ჩართულობა, ორგანიზებულობა.
დ) სპეციფიკური უნარები.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ა) კითხვის ტექნიკა. ბ)კალიგრაფიული
კულტურა. გ)ლექსიკური მარაგი. დ) მეტყველება. გ) წაკითხულის გაგება-გააზრება და აზრის
გამოხატვის უნარი.
-------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
ა) ნუმერაცია. ბ) მათემატიკური
ცნებები, ტერმინები, გააზრება და შესაბამისი მიქმედებები. გ) ზეპირი ანგარიში.დ) ამოცანებზე
მუშაობის უნარი.
----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ა) პირადი ჰიგიენის და
უსაფრთხოების წესების დაცვა.ბ) გარესამყაროს
შეცნობა. გ) ბუნების მოვლენებზე კონკრეტული წარმოდგენები და ეკოლოგიური პრობლემების
ცოდნა. დ)მშობლიური ბუნების სიყვარული.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ა).ინტერესები, გატაცება.
ბ)ესთეტიკური გემოვნება, ფერების აღქმა, სიფაქიზე.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
ჩთ(ჩათვლა)-----------------------------------------------
სასწავლო წელი------------------------------------------
Комментариев нет:
Отправить комментарий